Godis.

jag kunde inte hålla mig, så en kvart innan dom stängde på Gluggen så brumma jag dit och köpte lite lösvikt...och GUD så GOTT de va! Läste i din blogg Elin, att du hade funderat på godis ett tag och att man faktiskt får passa på nu innan man ska börja äta nyttigt igen, well... jag följde ditt råd =P

2 timmar på ångströms, lite städning, matlagning och mys har jag hunnit med idag, och lär inte hinna med så mkt mer innan de blir ny dag.
Idag går jag in i v.37... låt tiden gå lite fortare nu tack =)


Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig i sängen och be och få en massage=D

GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha härligt att höra att du följde mitt råd. Visst va det hur gott som helst?? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback