Glömde ju...

Glömde ju att skriva om hur de gångna året har varit, vad man har gjort och sådär...så tänkte väl börja med det.

* Förra nyåret firade jag i Vemdalen, och va såklart med min älskling, vi yrade bort oss mitt i natten, säkert 20 minus grader, Johan hade ingen jacka och jag gick i klänning, ingen svarade på telefonerna! Tillslut svarade Patrik och han fick komma och möta oss, vi hittade verkligen inte tillbaka till stugan. Johan blev tillslut så desperat så han ringde 112 och bad dom skicka en ambulans för han höll på att frysa ihjäl, rent ut sagt dö, varför? Jo, för att han hittade inte igen stugan i Vemdalen..."Men kom igen, skicka en ambulans..."...ahhaha...dom skickade inte någon.



* Köpte en lägenhet i Haga, blev min 1 januari.

* Började läsa till uska på sjukhuset i Sundsvall.

* Blev bjuden på en 2veckors semester till Thailand av mammi o pappi, även syrran va med! Galet underbart!

* Jobbade på ett demensboende i Skönsberg.

* Va på en galet rolig 2-dagars kryssning till Tallin, där arrangörerna va Godskitchen, Polysexual, Q-Dance och TranceClubber! Därav artisterna!!!!... bland de roligaste jag vart med om

* På midsommarafton fick jag 2 streck på stickan, ett litet kärleksbarn skulle titta ut i februari =)

* I slutet på augusti bodde jag i Ånge kommun igen, i en skitmysig 3:a med Johan!

* Bytte skola från Sundsvall till Ånge komvux

* Gjorde ultraljud, där vi fick se att vi ska få en liten pojke!

* Började jobba extra på hemtjänsten här i Ånge.

* Avslutade året med att fira in det nya, hos Johanna & Henke med 3-rätters och en massa mys =)


De va en liten del av de som har hänt 2008, absolut det bästa året i mitt liv!






Imorgon ska vi åka ner till Sundsvall, först för att åka på Sjukhuset, få kika runt på förlossningen och sådär. Sedan ska vi åka ut till Careta och hämta våran bil, *wii*.

Senare ikväll bli det hemgjord thaimat... mumms!


Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det går bara bra här. Börjar bli jobbigt med att ha sammandragningar hela tiden. Och sen skulle jag vilja att liten sjunker ner lite. Kan knappt sitta. Alldeles för trångt under revbenen :-)

Har du börjat bli nervös inför förlossningen? Bestämt smärtlindring osv??

Ha det gott!!

Postat av: Madeleine

Ett himla bra år ;-) Mysigt med liten i magen!! Lycka till..!!

2009-01-12 @ 22:19:08
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback