Snö snö snö

Usch, inge roligt när det VRÄKER ner såhär, hade ju tänkt en promenad idag men jag tror vi hoppar det.


Igår hade vi besök av både Viktoria & Ida, trevligt. En promenad blev det också. Hann även med att dammsuga och plocka undan lite här. Johan tog disken och jag dammsugningen!=)
Lille Troy har sovit rätt så bra inatt.. och även jag har sovit bra.. när jag väl har sovit. Men lika trött är jag för det. Och blek är jag... kritvit på hela kroppen, sminkväskan har snart dammat igen tror jag, haha.
Hur är det med solarium och ammning? Det kan väl inte vara nån fara väl? Eller? Nån som vet?

Mamma & pappa har köpt en 3:a i Sundsvall, i Haga. Och redan på Söndag kommer det folk och ska titta på huset vårat...usch, JAG VILL INTE SÄLJA DET. Det är ju ändå mitt barndomshem, jag har bott där i hela mitt liv.
Och nu ska jag måsta åka förbi där och se på, när några andra bor där, det svider som bara den, har jag kommit fram till =(  På ett sätt så vill jag, att jag & Johan ska köpa det, men på ett annat sätt vill jag inte binda fast mig här...köper jag ett hus vill jag vara säker på att jag vill bo kvar i det huset resten av livet.
Nåväl, jag kan inte göra så mkt åt saken. Men ont gör det.
På Söndag ska vi dit på middag, jag, Troy och Johan...=)


Troy har nyss ätit och ligger och sover så sött.... han är verkligen det bästa som har hänt mig, han och Johan! Här kommer lite bilder!

Troy & pappa ligger o sover =)




Mammas hjärtegull!



En blek mamma & världens finaste!



Älskade bebis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin han är! Allt verkar gå bra för er, skönt!

Jag har fått höra att det inte är någon fara att sola när man ammar. I ditt fall inte för Troy i alla fall, det som kan vara är att du kan få fläckar pga hormonerna (precis som man kan få om man solar under graviditeten). Vet inte hur vanligt det är att få det dock. Detta är ju bara vad jag hört så kanske är bäst att du kollar med någon annan också :)



Sköt om er!

Kram

2009-02-26 @ 16:51:15
Postat av: ellinor

Så fin han är! Allt verkar gå bra för er, skönt!

Jag har fått höra att det inte är någon fara att sola när man ammar. I ditt fall inte för Troy i alla fall, det som kan vara är att du kan få fläckar pga hormonerna (precis som man kan få om man solar under graviditeten). Vet inte hur vanligt det är att få det dock. Detta är ju bara vad jag hört så kanske är bäst att du kollar med någon annan också :)



Sköt om er!

Kram

2009-02-26 @ 16:51:48
Postat av: catrin

Sjukt söt han är lilleman!



De syns på dej att du blivit mamma, de är bara då man kan ha såna ögon! LYCKA!

Postat av: Johan

Fy fan va fin ni är ni mina älsklingar!!!!!!

2009-02-27 @ 13:28:11
Postat av: jennifher

Gud sicken sööt liten parvel du kläckt ur dig ^^, Känns härligt att äntligen få ha honom "framme" va? ;-)



Stort grattis till er!!!

2009-02-27 @ 13:55:12
URL: http://nonnas.blogg.se/
Postat av: Emma

Är det inte stor risk att man får mjölkstockning om man sitter i värme eller kyla? Vet att man inte ska sola när man ammar på sommaren för då får man mjölkstockning.

2009-03-03 @ 14:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback