Nej nu...

Jag gråter snart till allt jag tittar på =P
Jag tittade på musikvideon till Leona Lewis-Run... i 5 sekunder och började gråta! Jag vet för guds skull inte ens vad den handlar om, mer än att själva melodin va vacker.. haha! Är man känslig eller vad?


Har inte sovit nå bra alls inatt, vaknat hela tiden. Vaknade sista gången strax efter nio imorse av att hjärtat kom hem på lunch, och då hade han en Zäta med sig, som hoppade upp i sängen och gosade, gud så mysigt =) Ska vara hundvakt idag =) Så bara jag har fått på mig lite kläder och borstat tänderna så ska vi bege oss ut, Zäta och jag.

Fredag idag, bästa dagen på hela veckan. Blir lite smarrig middag ikväll iallafall... älgkött med bakad potatis & mkt vitlök-smör och en fetaostsallad. Sen blire nog bara mys framför tven, hjärtat är krasslig och snorig och jag är inte sådär överdrivet pigg heller.
Kanske bebis vill titta ut inatt ... man kan ju alltid hoppas =)


- Johan, vad jag älskar dig!! Du är för bra för att bara sann, på alla sätt & vis =)! 


1+1=3    =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det är med där med att vara känslig. Det kommer sitta kvar i flera månader sen när han tittat ut oxå! :)

2009-02-06 @ 18:11:37
Postat av: Kristina

Nu får han titta ut snart tycker jag :) Om du orkar kan vi kanske ta en fika i veckan? Den där jävla fikan som aldrig blir av!! Ta hand om dig sötnöt! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback