Huga.

Mammas lillprins har gaser i magen, han ligger och gnyr & gråter mest hela tiden =( Och har hicka och fiser om vartannat...stackarn! Inatt blev de inte nå vidare mkt sömn...och inte igår på dagen heller... så jag skickade Johan på apoteket imorse så han köpte sånnadär droppar. Så nu har vi gett Troy sånna... så man får ge det lite tid och se om det blir bättre, tycker så synd om lillvännen min!


Tidigt imorse tog vi ett bad också, det gillade han och den här gången låg han njöt med ögonen öppna =P Gofisen.
Får se om det blir nån promenad sen... men jag tror inte det. Just nu ligger han och halvsover hos pappa sin... och jag vill inte göra nå mkt väsen av mig då han äntligen får sova lite.
Men därimot ska jag lägga mig ner en timme och stänga mina små innan det är dags för matning igen!!=)


Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt när dom små inte kan säga vad man ska göra!!

Stackarna..

2009-02-23 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback