Ett spratt!

Antingen så är nånting på gång där inne, eller så är det slemproppen som spelar mig ett spratt! Slemproppen börjar likna vatten mer... Får för mig att det är det som börjar sippra ut...
 Har ringt ner på förlossningen och jag ska vänta och se under dan vad som händer, SPÄNNANDE=)
Jag hoppas det är slemproppen och att  han där inne vill vara kvar ett tag till, för nu har jag blivit dunderförkyld och har skit ont i halsen=/

Blev inte många timmars sömn inatt heller...hoppas jag kan sova lite under dagen iaf, hjärtat får ta hand om mig... fast jag har ju väckt han varannan timme inatt också. .. Nej, nu blir det tven och sängen!


Uppdaterar under dagen!

Kommentarer
Postat av: Emmis

spännande:D

Postat av: catrin

grattis, då kommer han födas tidigt imorrn bitti! Va skönt för er att han äntligen tittar ut! Loke går nu han! :)

2009-02-08 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback