Det blev Sundsvall.

Fast sju imorse. Vaknade runt fem ännu en gång utav att det är dyngblött i sängen.
Såå, jag ringde ner igen och dom tyckte vi skulle komma ner.
Ctg-kurvan såg jätte bra, bäbis hjärta slog som de skulle och jag hade rejäla sammandragningar...
Slängde upp benen i gyn-stolen, den som vi alla älskar så mkt...ELLER INTE... dom va jätte osäker på om jag hade vattenavgång eller inte... även fast dom va två som skulle fastställa...efter många om och men... så kom dom fram till att det är nog slemproppen ändå... även fast det va så vattnigt vissa gånger.
Dom tyckte vi skulle vara kvar i stan över dagen, om vi kanske hade ngt ärende eller kände nån... utifall det skulle bli ngt under dagen... eftersom det är en bit att åka från Ånge. Men vi bestämde oss för att åka hem ändå, jag är så jäkla förkyld, fruktansvärt ont i benet och samtidigt så har jag starka sammandragningar som gör ont... då vill man helst vara hemma... ligga i sin egen säng och så... jag tror ändå inte att de blir ngt idag... isåfall imorgon eller övermorrn... det kanske till och med går över...vem vet??? Jag tror iaf att jag hinner med mvc-besöket på Onsdag!!! =)

Jag har iallafall fått sovit en halvtimme nu då vi kom hem....ska lägga mig ner igen och försöka med en halvtimme till!=) Känns mkt bättre nu då man vet att aldrig e bra med lillen där inne ... man blir ju så orolig!



På återseénde!

Kommentarer
Postat av: annis

Jodu! Snart kommer bebisen!! :) Så kul! Lycka till o ha det så mysigt!!

Postat av: ellinor

Ohhhh, här händer det grejer :) Kul! Ska bli spännande o se vad du haft för liten kille där inne så länge nu :)



Kram o lycka till, kommer säkert gå hur bra som helst!

2009-02-09 @ 20:12:57
Postat av: ellinor

Ohhhh, här händer det grejer :) Kul! Ska bli spännande o se vad du haft för liten kille där inne så länge nu :)



Kram o lycka till, kommer säkert gå hur bra som helst!

2009-02-09 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback