Besök.

Natten inatt va mkt bra... varannan, var tredje timme har han vaknat och velat haft mat... och jag har inte hört han gnytt och så nå mkt allt... en-två gånger bara. Gossen är så himla gluppsk, så jag försöker ge han oftare fast mindre... Att det kan komma så himla mkt mjölk ur brösten, det är helt sjuuuukt?!! Vart kommer allt ifrån?=P Det känns som att hela jag är DRÄNKT i bröstmjölk...och vart jag än sitter och ammar så blir det pölar...
 Men det äre värt, så himla sjukt bara... att det kan komma så mkt, utan att man gör ngt själv =)



Idag kommer min farmor & farfar hit på besök, dom måste ju träffa barnbarnsbarnet sitt =)
Klockan ett ska vi vara på bvc för vägning och mätning, då tar vi vagnen dit och efter besöket blire en prommis. Efter prommen så kommer Helené, Roger & Elton hit på besök, trevligt =)


Just nu ligger mina pojkar i sängen och myser... jag tänkte faktiskt joina dom en timme innan det är dax för uppstigning=)


Hörshej

Kommentarer
Postat av: catrin

Räkna med att du kommer få köpa en ny bäddmadrass! ;)

Postat av: Faster

Halloj familjen! Fan jag blir sugen på bebis...hmm få se nu...ja just ja jag har passerat 40. Vill bara skicka kärlek. Jag ringer nåt. POK

2009-02-25 @ 19:16:04
Postat av: Marika

Grattis till er son! =)

2009-02-25 @ 21:15:22
URL: http://ickalu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback