Badhuset

Idag har vi inte gjort mkt.
Gått runt som ett annat fån här i lägenheten fram till 4 ungefär... då hjärtat kom hem från träningen så åkte vi till badhuset i Fränsta och simmade, mja... iallafall nån längd... jag tyckte mest det va GRYMT SKÖNT att få flyta runt i vattnet...vara lätt för en gångs skull! Det va så otroligt avslappnande... har nog inte mått så gott på länge!
Efter en timme kanske så åkte vi hem. Gjorde köttbullar, potatismos, gräddsås & lingonsylt... de satt fint efter badningen=) Och sedan la vi oss i sängen och kikade på tv... Så har dagen sett ut och mer lär man ju inte hinna med.

Imorgon vet jag som vanligt inte vad jag ska hitta på, nån liten tanke finns där i huve att man kanske skulle ha tagit tag i kaveln och bakat lite... men vette tusan, det är alltid roligt dom 5 första minutrarna, sen blire bara jobbigt....mja, jag får la se!

Johan aj lav jo!


Färdig trammsat... nu blire sängen! Natti

Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Hej! Om jag var du skulle jag strunta i bakningen, låt dom som kommer och hälsa på när lillen kommit ta med fikabröd ist. Passa på att ha egen tid, gå på fotvård (finns väl i fränsta), gör ansiktsbehandling (kan man göra själv),gör hårinpackningar, fixa naglar och ögonbryn, läs en bra bok/tidning, se mysiga filmer osv. Det är min plan sista tiden iaf. Sen säger många att det är skönt att ha lite lagad mat i frysen, inte vet jag men det låter i mina som en smart plan. Hoppas vi ses snart, jag längtar! puss o kram

2009-02-05 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback