MEN...

jag säger det inte igen, men iallafall så är det Torsdag ;)


Jag hade det jätte bra när vi va ut i Lördags, skit kul rent ut sagt! Dansade tills fötterna värkte och åt på max efteråt, mumma!

Nu i veckan har jag o Dojje gått promenad varje dag, hälsar på Karin & Zäta och myst på en massa.
Igår så tyckte vi att vi såg ngt vitt i munnen hans, och mkt riktigt så var det en liten tand nere, gullplutten våran!


DOjje sover och Johan är nere i stan på nån utbildning & rökdyker. Stackarn, först jobb hela dagen, sen ut på larm och sedan direkt ner till stan på utbildning, hann inte ens äta eller nånting och dom kommer inte hem fören elva-halv tolv.

Imorgon är det äntligen fredag! Nu blir det fullspäckat schema ett tag framöver!


Fredag; BVC 10-månaders kontroll, senare på kvällen blir det mys och en bra film.
Lördag; Lilla julafton nere hos min farmor o farfar
Söndag; Lilla julafton hos svärmor
Måndag; Handla de sista julklapparna, sedan ska vi till Johans pappa på julskinkmacka :)
Tisdag; Morgonspinning, sedan packar vi in oss i bilen och åker till Lofsdalen med mamma, pappa, syster & moffa, MYYYS, jag längtar som en gaaalning!
Onsdag; Ha det helt ljuvligt i fjällen, bara vara :)
Torsdag; JULAFTON
Fredag; Jag fyller hela 22 år.
Lördag; Jag, Johan o Dojje åker hemöver
Söndag; Bons dop



Ja, så ser det ut framöver, och jag klagar inte en endaste liten sekund, älskar att dagarna är fullspäckade:) Och framförallt, så älskar jag julen... är så himla mysigt och roligt och man mår gott... ååå så underbart!


Neej, nu ska jag va duktig o lägga upp lite bilder, de bästa kommer sist :)

Jag, hos mamma o pappa




Johanna, Helene o jag



Elin o jag



Pose!



Johanna o helene



Öl e gott!



Jag



Fina Helene



Fina Johanna



Står o drar ut kläder, skiiit kuuul :) Man kan tro att han har på sig nattlinne, Moffa tror jag e större än vad jag är :D



Nu så, nu e allt ute...



Såhär får vi göra, en får sitta med han INSTÄNGD i ett rum medans den andre dammsugar, han är helt tokig i dammsugarn...försöker komma ut :D



haha, busfrö!



Hjärtat



Ser ni hur det lyser bus i ögonen ?:)



hahahah, han ville INTE sitta still och bli fotad, allra minst ha tomtemössa på :D Lillgo!



Men nu gick det bättre!





Hihi



:D






Mitt älskade lilla hjärta! Du är verkligen mitt allt. Du är den finaste lilla jultomte jag någonsin skådat!




Kommentarer
Postat av: Elin

vi måste ju hinna träffas nått innan jul också :-)

Postat av: Ellinor

Min kommentar kom ju uppenbarligen inte fram igår.

Skrev i alla fall att det är fina bilder. Milton ville inte ha sin luva på sig heller, haha. Du ska väl inte gå ner mycket mer i vikt nu va? Du ser ju jättesmal och fin ut (avundsjuk, oh ja!) :)

2009-12-18 @ 11:12:01
Postat av: Jenny

Hej! Tusen tack :)

Eran lillkille är så himla söt han med!

2009-12-18 @ 22:54:31
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Lina Sällström

Vad himla snygg du är! Ska du ut på Mittis på juldan? Hoppas det så kan vi svänga loss lite!

2009-12-19 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback