Tack!!!

För alla kommentarer! Kul med kommentarer, mindre kul att jag är sämst på att svara bara!


Har nyss sett film i min ensamhet, sköönt! Tidigare ikväll va Erik o Krille här, vi käkade smörgåstårta o surrade på! Efter ett tag gick Johan med dom nånstans, vart vet jag inte...

Troy sover, har vaknat 2 gånger sen han somnade... får se hur denna natt blir... gud jag måste få sömn snart. Har inte fått sova en hel natt på över 6 månader... i början när han va pytteliten, dom två första dygnen sov han hela nätter, men då v are en själv som inte kunde sova, man låg o tittade så han andades hela tiden=)  Sedan så vaknade han bara 1-2 gånger o ville äta... men nu sen 2 månader tillbaka vaknar han hela tiden och gnäller o inget är bra... Längtar tills den natten kommer då han sover en hel natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



I helgen ska vi inte göra nå speciellt alls... har inget inplanerat iaf! Får la se va d blir...


Nej, nu ska jag krypa ner bredvid min älskade prins.... världens finaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Troy kan vara mjölkalergiker och det är därför han är missnöjd mest hela nätterna. Han får då nt i magen av bröstmjölken. Vet andra som varit allergisk mot och då har dom provat mjölkersättning och det har blivit hundra gånger bättre! Han kan ju även vara allergisk mot fler saker. Ni får undersöka saken

2009-08-22 @ 12:08:59
Postat av: Anonym

Troy kan vara mjölkalergiker och det är därför han är missnöjd mest hela nätterna. Han får då nt i magen av bröstmjölken. Vet andra som varit allergisk mot och då har dom provat mjölkersättning och det har blivit hundra gånger bättre! Han kan ju även vara allergisk mot fler saker. Ni får undersöka saken

2009-08-22 @ 12:09:44
Postat av: Therese

Ja, fast varför har då sovit bra fram till 4-5 månader?? Och han verkar inte ha ont i magen heller...

Postat av: tina

hej, jo visst går det bra så länge jag ligger brevid henne och hon får tutta var 2-3 timme :) men jag vill försöka få henne att börja sova i hennes egen säng på nätterna. Nu går det faktikst ganska bra, det 2 fösta nätterna var jobbiga och hon vaknade hela tiden men jag fick henne att ta nappen istället och hon sommnade om och sov iaf 5h tills jag ammade henne igen. Så nu sover hon 4-5h och äter bara en gång per natt. Kör på sähär ett tag nu så kankse kankse hon sover en hel natt snart?! trägen vinner :)

2009-08-23 @ 11:34:18
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback