Vilken dag...

Har vårstädat, som bara den! Dammtorkat, dammsugat, torkat golven, strykt och hängt upp nya gardiner, sorterat papper, slängt massa skräp som vi sorterar ut, fixat med nya blommar & krukor, mattor.. ja, men nu är allt äntligen färdigt och guuuud så SKÖÖÖÖNT!!! Jag har en sån himla tur som har en sån underbar pojkvän... här hemma delar vi på sysslorna, och faktiskt...så är det Johan, som oftast gör hushållssysslorna!

Vi har varvat städningen med en massa bus med Troy, han har varit så himla glad hela dagen! Vi va ut på en liten promenad förut också, gick fram på torget och tog oss en varsin kulglass. Sedan gick vi hem, och Troy fick sig ett bad, det gillade han =)! Vid halv 9 la jag han i sängen och han somnade helt själv, duktiga killen! Skönt att det börjar bli lite rutiner, både för oss och han!!! =)

Jag har ingen nässpray och jag är helt igentäppt i näsan... jag HATAR att vara täppt, jag får panik... helst när jag ska sova! Men jag ska försöka göra det nu ändå.. sova alltså!


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback