Snabbis.

Igår kom Sandra bort en sväng, gick o käte lite fika o satte oss på hillen o myste på, eller myste o myste... de blåste så förbannat!

Troy somnade vid halv 8 igårkväll och vaknade inte fören halv 3 och ville ha mat... mina bröst va enorma må ni tro =)
Hjärtat ha nyss vart hemma på lunch, han vaggade Troy till sömns innan han gick, så nu ligger han snällt i sängen sin o sover... ska passa på och göra mig iordning medans han sover!

Idag står det promenad på schemat, och längta tills Johan kommer hem! Han har tagit ledigt ons-tors... så han blir långledig och kan vara med oss hela tiden, WEHOOOO!


Nej, nu ska jag skynda mig innan Troyis vaknar...

Kommentarer
Postat av: tina

Hej! Jo förlossningen gick faktiskt bra. Åkte in vid 02 och hon tittade ut vid 11.30 :) Ryggmärgsbedövningen kändes ju som en räddning så man fick slappna av och vila lite tills man skulle krysta för kung och fosterland :)

Är allt bra med er? Gud va söt han är Troy, och vilket tufft namn!



Postat av: MORFAR

Nej nej Johan ska vara med mej han

2009-04-08 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback