Massor.

Det har hänt massor sen sist!!!

Troy har hunnit bli 2 månader, i fredags närmare bestämt. Samma dag som han blev det så fick han även en liten kusin, en ursöt liten kille!!! Både jag, Johan & Troy LÄNGTAR efter att få träffa han... =)

I påsk har vi inte gjort så mkt mer än att flytta, flytta, packa, packa... pappa o Johan har halft slitit ihjäl sig!
Men god mat har vi ätit, min mamma är grym på att laga mat=) Både lax, kött, ägg, sill, potatis, potatisgratäng, goda såser, vindruvssallad, goda ostar, marrängsvish med mera med mera... mumma =)

Ikväll ska vi också på middag hos svärmor, de ser vi framemot. Johan har precis åkt till Ljunga men jag o Troy stannade hemma idag, han ha vart grinig hela morgonen men nu sover han så sött i sängen sin =) Jag har passat på att bytt ut alla blommorna, har fått så himla mkt blommor och krukor av mamma o pappa! Även andra saker, hur mkt gardiner som  helst, överkast med kuddar till, småkrafs... men det bäst av allt... ena platt-tven..42tums...wehoo! Dom har ju överflöd på tvappareter, hehe, så vi fick den =) Kan vi ta min 32 tums in hit till datarummet..nångång ska ju detta bli Troys rum!


Gud vad roligt det är att se Troy utvecklas... nu börjar det komma allt mer ljud ifrån han... när man busar med han så "pratar" han tillbaka... det är så himla gulligt..så gulligt så man smälter, kommer bli svårt att inte skämma bort han! =) Jag älskar han oändligt mkt!

Idag står det promenad på schemat... inget mer vad jag vet? Middag ikväll.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken tur ni har som fick er en tv bara sådär ;-)

Postat av: Angelica

Haha, ja du det är det som är det knepiga att jag kom ihåg allt ;P hihi Jo det är bra här, har lite ont i halsen nu bara, hoppas jag inte får halsfluss! =/ Med er verkar allt vara bra!? :) Tänk vad tiden går fort, att han redan är 2 månader :)och snart kommer Louises bäbis, känns som det bara var någon vecka sedan hon blev gravid. :)

2009-04-13 @ 11:51:50
URL: http://aangeliques.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback