Helt slut!

Ja, Troy har inte haft någon bra dag idag =/
Har vart grinig hela dagen i princip... jag o johan va ut på en liten promenad imorse med han, för i vagnen sover han så gott! Han har haft så svårt att komma till ro... Bvc va vi också på, lillstackarn hade ju precis somnat i bilstolen ...så skulle vi upp med han o klä av han igen.. Vägde o mätte... nu är han 60cm och väger 5650g, lillälskligen min =) Efter besöket där va jag helt slut... man blir så svettig när dom skriker sådär... Men de gick ju bra...

Ikväll har jag vart på spinning, så jäkla kul! Har aldrig tyckt det har varit så roligt att gå o träna, som nu! Helt sjukt =) Men stressad blir man när man ska hem, saknar ju min lillTroyye! Men de hade gått bra, han hade vart lite skrikig så Johan hade tagit med han ut på en promenad, och då somna han så sött.. och när jag kom hem hade Johan nattat han o lagt han i sin säng.. och där somnade han helt själv! Älskade barn!!!!!!!!!!


Imorgon är det en ny dag och nya tag! Johan ska hjälpa pappa o köra grejjer från huset... vet inte vad jag o Troy ska hitta på riktigt... promenad blir det iallafall...


Igår va vi och hälsade på Troyis farmor... han fick sitt första påskägg... =D Vi fick godiset och han pengar.. =) Vi ska öppna ett konto åt han som vi ska sätta in allt... bara vi tar oss iväg och KOMMER IHÅG det...


Nej, nu ska jag sova innan det är dags för matning... Jag längtar faktiskt...så mysigt och ta upp han till våran säng..hud mot hud...finns inget som e så underbart!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MORFAR

GLAD PÅSK

2009-04-08 @ 23:21:54
Postat av: Elin

Men å, va duktiga alla i din familj är och vara här och läsa och kommentera, nu har Moffen också lämnat ett avstamp! =) Gulligt. Jag härmas och skriver Glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback