Han e bäst!

Johan klarade simtestet galant, jag e sååååå stolt =)

Imorgon ska vi hela familjen åka ner till Sundsvall, då han ska göra arbets-ekg-test =) Jag & Troy får sysselsätta oss med nå annat medans =) Det lutar åt ett besök i Laggarberg =)
Sen tänkte vi hälsa på Johan farmor också!


Spinningen ikväll va hur bra som helst, under stretchingen så ingde Johan, Troy gallskrek rätt ut, så jag fick springa hem och trösta lillhjärtat med bröstet... de enda som hjälper, stackarn hade nog magknip... Men nu sover han iallafall. Gud det är så hjärtskärande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Känner att jag e så otroligt svag i mage & rygg... knappt så jag orkar hålla mig uppe då jag cyklar... måste göra ngt åt det! Så därför hade jag tänkt gå på ett corepass imorgonkväll...



Nej, nu blir det sängen... Godnatt!


Pappa, jag tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj! Vem känner du i Laggarberg? :) Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback