Fullt upp!




På lördagen på dagen, gick jag, Troy & mamma ner på stan i det fina vädret... shoppade lite småkraffs... och gick och satte oss vid vängåvan och åt en mjukglass. Sedan gick vi hem igen och gjorde oss iordning..för halv sex hade vi bord på saffran... jag, mamma, pappa, syrran, Troy & Johan...Maten va fantastisk!
Till förrät åt vi alla nå vitlöks jätteräkor, och till varmrätt åt alla biff men jag testade lamm... och det va svingott =) Tack mamma o pappa!!!!!

Troy skötte sig helt utmärkt... men i vagnen ville han inte ligga... han ville ju såklart sitta uppe med oss och titta på allting och snutta lite... han börjar ju bli stor nu =) hihi...
Efter maten gick vi hem igen... tittade på Robinson.. och åt chips, godis o drack cola, mys! Vi alla somnade runt tio... helt utslagna.

Igår åkte jag, Johan o Troy ut till birsta och handlade present åt Troys kusin, och ett par skor och en mössa åt Troy...
Sedan åkte vi på barnens hus och köpte nappar som vi ska testa... även en ny nappflaska och nya nappar till både den och den andra flaskan vi har, hoppas det funkar bättre... men nån napp har han då inte tagit än...=)

Idag börjar hjärtats utbildning.. så han kommer inte hem på nån lunch...Så vette tusan vad jag o Troyye ska göra...promenad blire ju iallafall, och veckohandla ska vi göra=) Och ikväll blir det spinning.. har annars ngt att göra varje dag denna vecka, skönt det =)


Måndag: Veckohandla, spinning
Tisdag: Morgonpromenad, klippa & färga håret nere i Fränsta
Onsdag: Till MVC för kontroll, och fixa med prventivmedel, vill ju inte få en till bebis redan nu =P Spinning
Torsdag: Då åker vi ner till sthlm till Maria, Micke & lillkillen...


Nu komma de lite bilder!

Mammi



Jag



Pappi



Jag & mamma



Syrran & pappa



Jag & mamma



Troy



Troy =D



Gofisen



Hehe




Johan va faktiskt också med, men han knäppte alla bilder, så därför han inte är med på nån, tokigt!

Kommentarer
Postat av: Mamsen...

Svingott- va lammet hahahahahahah........

2009-04-29 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback