Dop!

Jaa, nu har jag och Johan bestämt att vi ska döpa Troy i Känne, utomhus till sommarn!
Det är så himla fint i Känne, och jag vill ha dopet utomhus, då blir det inte lika stelt som i en kyrka (vi har alla olika smak).

Ett mindre dop, för dom närmaste... sen på kvällen kan man grilla och mysa till det, helt avslappnat och skönt =) Har dock inte pratat med farmor o farfar än, har försökt ringt men inget svar...

Jag har en massa ideér nämligen... typ ifall det skulle börja regna osv, måste man ju ha en B-plan, och det har jag redan =D åååå i mitt huve så ser det så himla fint ut =) Och det kommer de även bli =)


Natten har som vanligt varit bra... vid 8 klev vi upp och gjorde iordning frukost tills hjärtat kom hem på lunch=) Men trött är jag för Troye vaknade vid halv 4 och tyckte vi allihopa skulle kliva upp...men han e ju så snäll så han skriker inte, utan ligger o gnyr och fäktar med armarna i sängen.. så rätt som det är så får man sig en hand rätt i ansiktet...hehe! Men det är bara mysigt =)
Idag står det promenad på schemat... i med hörlurarna och ge järnet... vill verkligen få bort hänget på magen!!!=) Undra hur mkt jag har gått ner, vi har ingen våg här hemma.. jag tycker man blir besatt av vågen tillslut... när jag va gravid vägde jag mig på IKEA en gång... och det va väl i v.37 eller nå sånt.. då vägde jag 88kg... så undra hur mkt man vägde på slutet...haha! Över 90 iaf...

Troy ligger här bredvid mig o sover sött i sin nya babysitter, han sover jätte bra i den verkligen! Känns som att han verkar komma till ro mer på dagarna nu också, förut sov han ju nästan ingenting på dagarna... men dom senaste dagarna har varit toppen... =) Blir ju skönt för både mig & Troy!
Önskar jag kunde lägga in lite bilder, men det är ju nå fel på den här cpdatorn..så det går inte att föra över bilderna! Ibland går det och ibland inte... suck! Måste ju ha en ny dator, så är det bara... bara ekonomin tillåter det nångång..är ju så mkt annat som ska köpas!


Nu får det räcka =) Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack, ja jag försöker. Man gör det man måste.

Vad mysigt med dop! Utomhusdop är så mysiga, det kommer säkerligen bli jättefint!

Haha, känner igen det där med fäktande kroppsdelar. Milton låg och sparkade mig i ryggen härom morgonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback