Dåligt!

Får inte bort den där grejjen längst upp där som säger hur lågt det är kvar tills bebben ska komma, på designen alltså...skumt....


Idag har vi varit på promenad ner på Forsön, trevligt.. fikade o så... sen har vi inte gjort så mkt mer. Ätit onyttigt...som vanligt på helgerna! Gud, jag måste sluta upp med det... det blir även på veckorna... känner mig så jäkla fet & ful, låter drastiskt men så är det! Magen hänger och bristningarna lyser på mig! Känner mig inte bekväm för fem öre, jag tror jag tröstäter faktiskt! Åsså tänker men alltid..."Ja men på Måndag, då jäklar..." Jomen visst... samma visa varje gång!
Jag måste skärpa mig!


Idag var vi med i tidningen, bättre sent än aldrig =)
Ikväll har lillgrodan badat.. oj vad han älskar det... efter det blev det jamasen och natten... och han somnade så sött =)


Nej.. slänger upp en bild, samma som va i tidningen =)


Gokväll!



Kommentarer
Postat av: Elin

du ser så pigg och fräsch ut så jag blir fan avis ;-)

Postat av: MORFAR

Kanon Bra bild

2009-04-18 @ 22:01:41
Postat av: Emmis

vilken söt liten familj :) !

2009-04-19 @ 21:17:09
URL: http://emmish.fjongstock.com
Postat av: Jessica

Väldigt fin bild på er. Hoppas allt är bara bra. Kram

2009-04-20 @ 21:11:35
URL: http://johanssonjessica.blogspot.com
Postat av: Louise

Ni är så fina hoppas jag ser lika fräsch ut efter jag fött min lilla bebis. kramar

2009-04-22 @ 09:32:54
URL: http://loisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback