Yes.

Ja, igår hade jag köpt hamburgare till middag, som vi gjorde iordning här hemma. Efter middagen bestämde vi oss för att ta en tupplur... Då va kl runt halv fem. Vi vaknade igen vid 9...va hände?=)
Sedan pluggade jag, sedan satte magen igång... nu va det inte kramp...nu va det riktig "magförgiftningsont", har haft det en gång när jag kom hem från Portugal när jag hade vart där i 3 veckor... Tänk er, att det är en sten, som tränger sig igenom tarmen, sakta men säkert... och samtidigt som det drar sig igenom, skär den i sidorna så att det svider... och på där kommer det syra...haha, låter säkert som att jag överdriver men så känns det!!!
Jag trodde det skulle hålla på hela natten, men tillslut va jag helt färdig och svettig så jag somnade, helt utmattad, vaknade bara 2 gånger av att det gjorde ont. Det kom som i vågor...näe fy fan!! Jag ger mig fan på att de av löken jag åt till hamburgarn!!!!!!!!!!!!!!! ALDRIG MER LÖK.

Ja, nog om det. Idag är det en bra dag, va hemma tils Johan kom hem på rast så vi åt frulle ihop. Sedan gick ajg upp på skolan och gjorde prov, och som det kändes så spikade jag provet =)
Nu är jag hemma och kikar runt på internet på mobiltelefoner, ska nämligen köpa mig en ny. Är sugen på en såndär Nokia Xpressmusic... men jag brukar alltid hålla mig till sonyericsson...hmm..svårt de där, finns ju så himla mycket att välja bland. Något råd?
Jag är också jääääkligt sugen på att beställa en ny bärbar dator... där är man ju helt lost, kan typ ingenting om vad som är bra och inte, men jag tror faktiskt det blir en sån också =) Ngt råd där också kanske??

Idag jobbar hjärtat kortdag, så när han kommer hem från jobbet ska vi gå på en promenad, vet att jag klagar hela tiden, men benet gör så förbannat ont nu också, skulle halvspringa i klackeskorna förut, då en geting jagade mig... gjorde skitont!!! Vet att de blir lite bättre om jag tränar.... fast nu har det ju förvärrats... så kanske det inte spelar någon roll? Värt ett försök iaf... Läkarn sa ju att d inte va ngt fel så...

Och vet ni vad mer... nästa vecka ska jag provjobba... längtar faktiskt.... =)


Nej, nu ska jag sätta igång med städningen... spelar lite gamla Infected Mushroom låter, får ju bena att hoppa upp & ner =P Lovely.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: AK

Min frukost kom just upp igen, haha du beskrev det där så jag fick äckligaste bilderna i mitt huvud!!!

Postat av: lillasyster

köp en nokia express music. Höll mig ju alltid till ericsson jag med innan men de här är grym för den håller så himla bra, har tappat den i vattnet och tusen gånger i golvet men den funkar ändå kanon :p

2008-09-11 @ 13:59:47
Postat av: Fia

Vart ska du börja jobba då=)? usch det är såå hemskt när man har ont i magen.. Kraam

2008-09-11 @ 18:31:42
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback