Tjött...

Imorse va jag sinnes sjukt trött, tanken flög förbi hela tiden och sa åt mig att ligga kvar. Men jag tog mitt förnuft till fånga och klev upp och begav mig på skolan. Satt där till tolv, sen gick jag hem och gjorde iordning fiskbullar och potatis och morötter. Efter det pluggade jag en stund och sen kom hjärtat hem. Vi myste ett tag och sen gjorde vi iordning korv och stuvade makaroner, mina makaroner blev helt fantastiska, faktiskt =) Sedan åkte han och repade och jag pluggade en stund och somnade till och vaknade lagomt tills han kom hem=)
Och gissa vad han kom hem med ? BLÅBÄRSBAKELSER, min favorit...ååååååå vad sweet =) Jag har världens bästa pojkvän!!!
Inte så bra för min mage iochförsig, men ibland kan man bara inte hålla sig... Är ju känslig för grädde också... mår illa efteråt men gott för stunden eller hur

Är fortfarande jätte trött så det blir en tidig kväll ikväll, ska vara hos mvc halv 9 imrogon bitti, har ju bytt från Sundsvall hit till Ånge, så det blir mitt första besök här. Ska även undersöka benet mitt....


Nej, nu blire en apelsin och sen sängen... tannan först sen sängen, MAMMA =P

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det va verkligen helt fantastiskt på ul. Men du får berätta själv efter ditt va du tyckte :-) Du hade inte helt fel med vad jag gör. Bodde i Sundsvall ett tag och jobbade som flygvärdinna, men nu bor jag i Sollefteå och jobbar på kontor. Lite skillnad, men vad gör man inte för kärleken?? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback