Strömming =P

Idag bjöd jag hem mammi på saltströmming, ägg, lök, nypärer och smält smör, bland de godaste jag vet =)
Magen gillar det dessvärre inte, så nu har jag sovit en stund på magontet, missade även Idol...Vaknade av att Erik och Hampus kom... och nu sitter jag här.

Jaha, vad händer i helgen då? Joo, klockan 7 imorrnbitti
går vårat tåg till sthlm, till Maria & Micke... ååå jag längtar sååååååå!!!! =) Shoppa, prata bebisar, shoppa, prata ännu mera bebisar..hihi! Kommer hem på Söndag natt, då mammi o syster står här och väntar på mig, för att då åka till stan...för jag ska bo där i en månad då jag har praktik och det går ju inte att boka om biljetten så den går förbi Sundsvall...jaja!

Nee, nu ska jag börja packa lite och se om tvätten e klar...


All kärlek till dig Johan, min stora kärlek =)

Kommentarer
Postat av: din bara din

Varför inte dra tillbaks klockan till 7 på fredag? Jaaa det vore nåt. Nu är det en hel vecka tills vi ses =( Jag vill aldrig vara utan dig! Puss älskling

2008-09-29 @ 09:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback