Strålande!

Idag är jag på strålande humör, det behövd bara ett förlåt faktiskt, jag måste bli bättre på att be om ursäkt och svälja lite stolthet, erkänna mina fel, JOHAN JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag måste börja lugna ner mig, spec mina nerver... oh my!


Ska iväg på jobbet kl tolv, och jobba hela kvällen... sedan blire inte mkt till övers mer än att mysa tills vi somnar =) Imorrn åker jag till Stöde och hämtar farmor o farfars bil som jag ska få låna.... sedan åker jag neröver till Huddik, ska bli så himla roligt att träffa Jenny spec, och få se hennes lillbebbe....åååå va jag längtar!


Johan du är världens bästa, du får mig på rätt spår när jag spårar ur lite, du är så jävla rätt på alla sätt och vis! All min kärlek går till dig idag....Verkligen ALL min kärlek!=)


HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback