Skola.

Ja, då satt man i skolbänken igen, har ajg tur så är jag klar till jul, men då jälvar gäller det att ligga i.
Kändes helt ok, läser på distans, och averkar en kurs i taget, skönt.
Efter skolan gick jag ner på knuten och käkade lunch med Sandra, najs.
Sedan hem till henne en sväng, så himal tråkigt att hon sticker till Norge hon också nu... =/


Jag och babe va ute på en liten prommis förut, handlade apelsiner och tobaksfri snus, sen plockade vi äpplen och körsbär =) Och sedan hem igen, gjorde lite gröt och åt rostisar med marmelad, MUMMA!

Nu har vi iallafall bokat tågbiljetter ner till sthlm, så vi åker om nån vecka, och jag längtar så jag spricker snart =) Maria ringde förut också, ååå shoppa kläder är det främsta jag ser framemot, för den här magen bara växer och växer för varje dag, så det ska bli så himla skönt med lite nytt, nu har ju nästan alla pengar gått åt till flytten ...

Imorgon ska jag upp på skolan igen, känner att jag är sjukt ivrig och halv stressad, för jag vill så himla gärna bli klar innan våran lilla bebbe kommer, så man kan slappna av sen och veta att man är klar med utbildning och allt sånt, ja vi får vänta och se!



Nej, nu ska jag borsta tannan och ta med mig Johan från soffan in till våran stora härliga säng =) GODNATT

Extra Puss får Felicia

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja det må jag säga att du är=) ja det ser helt sjukt galet ut iaf:D ja i fränsta har jag fixat en lägenhet igen.=) jag jobbar ju på hemtjänsten där så, så länge jag har jobb där blir jag väl kvar sen får man se=) Kraam

Postat av: Kicki

Du är redan vackert gravid min vän! :) Vi måste ses nåndag nu, för nu har jag flyttat tillbaka till sverige igen.. Vi får prata på msn o bestämma en date :) Puss

2008-09-08 @ 22:47:51
Postat av: Fia

Haha jasså har du förstått det:D, ja det är på stationsgatan 3 B, det är det där huset som går alldeles längs vägen ner mot tågstationen, i mitten huset o längst upp till höger för att vara lite mer exakt:D haha, vet du nu då vart det är jag ska bo=)

2008-09-09 @ 11:29:26
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Hej.. Ja vi är ju visst i samma vecka. Kul :-) Har varit in och tjuvläst på din blogg, men jag visste inte om du kom ihåg mig så jag vågade inte skriva nåt hahaha. Varit på första ul idag. Helt fantastiskt. Har ni varit?? Ha det gott!

2008-09-09 @ 14:40:29
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: Helené

BRA!Då såger vi så :D När passar de då? ää,Jag ringer senare i dag, Eton ska snart få sej en slurk mat ;)

2008-09-09 @ 14:44:38
URL: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback