Lördag

Igår va vi på mittis och käka, i sista sekund ringde Karin & Johan pappa o fråga om vi skulle med dom, vi va ju redan på väg dit =P Men så hakade dom också på, även Jim och Eric. Efter maten åkte vi till forsön en sväng, kikade på kort och snackade lite skit.
Sen hem och tittade på "Ps, I Love you", vilket SKIT. Åt godis och drack dricka tills jag spydde....
Idag gick vi på en kort prommis, sen följde jag med Johan och tränade, sen blev det thaimat... åt inte ens hälften.. min magsäck har krymt vill jag lova =)
Nu har vi duschat och ska snart göra oss iordning och fara ner till Ljunga, för att där bli bjuden på 3-rätters=)
Har haft Johans pappas bil sen igår, skööönt!


Kan ju även tala om att jag har världens bästa pojkvän =) Finns ingen sötare, goare och snällare än han=) Ååååå Johan vad jag älskar dig=)


Nej, nu ska jag sminka mig... ni får en magbild för denna vecka också=) Hejsvejs!

v.18




Kommentarer
Postat av: Emmis

Meh, jag tror du är den första som tycker ps. I love you är skit!! Vilken söt mage du fått :D !! Puss

Postat av: AK

Vilken fin preggomage du fått gumman! :-) Ja, Neo han växer så det knakar!! Han blir 5 månader imorgon, ojojoj. Ja när ska vi ses egentligen? På torsdag ska vi till Ånge för Neo ska få spruta, kanske dårå?

2008-09-14 @ 20:39:15
URL: http://annaK.bloggaggratis.se
Postat av: Malin

stor kram tillbaka! :) Fina bilder.. Vackra människa! Söt mage du har =)

2008-09-15 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback