LÄNGTAR.

Igår va det trevligt, familjen va här på middag och mys=) Systeryster stannade kvar och sov här. Vi plockade upp AK och for hit en sväng, sen åtke vi till Fränsta men där va det stendött... Men fick ju umgås lite iaf=)


Idag kom mamm o pappi hit med baren, ÄNTLIGEN... har burit och byggt ihop den halva dagen, kommer bli så jävla snyggt när allt e klart=) Sedan for jag o Johan på en liten tripp till Bräcke och käkade thaimat, MUMMA...jag beställde alldeles för stark mat, så jag drack över en liter vatten och sög på citronen mer än vad jag åt mat... på hemvägen då jag satt och surrade som vanligt med Johan, så vipps så kom maten (vattnet) upp igen, i bilen...haha.. men som tur va kom det inget i bilen....hahaha!
Sedan åkte vi och handlade gotta och köpte oss en varsin bingolott innan vi for hem, vi vann inte ett SKIT...som vanligt.


Imorgon ska vi åka ner till Sundsvall, tidigt... handla mat, lite saker till lägenheten och lite annat smått och gott...efter det...då ska vi på ultraljud.... gissa om vi LÄNGTAR????


Jag kommer inte kunna sova inatt.... =)


Mamma, pappa, syrran och Johan får all min kärlek idag!!!!!!!!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback