Chips.

Nu har jag svulltat chips och dricka. Skulle egentligen spara det tills filmen kl tio men, kunde inte hålla mig. Filmen jag skulle se nu kl 8 hade ju ajg redan sett, typiskt.
Imorgon blir det till att ställa klockan, ska upp på skolan igen ... vet inte riktigt vad jag ska göra där men.

Idag har vi inte gjort många knop, strykit gardiner, plockat ihop lite, vart ute på en liten promenad, myst och bara varit. Rätt skönt med sånna dagar också! Johan kom nästan nyss hem från pokerkväll, han hoppade in i duschen med mig, där han hittade mig sittandes på golvet och knallröd på kroppen =) Ibland är de så himla skönt att ta en långdusch i kokhett vatten!!!!!!!!

Imorse knäppte Johan en hel festlig bild på mig när jag sov. När jag va liten så sov jag i en jätte konstig ställning, jag trodde jag hade slutat med det men tydligen så sover jag så fortfarande =P Jag vet att när jag ligger i soffan eller läser en tidning i sängen så brukar jag ligga i den ställningen, ibland=) Ja, ni får se själva!!!
Ska återgå till tv, hejdå för ikväll! =)


Kommentarer
Postat av: SamboRambo

Där bredvid skulle jag vilja ligga nu med söta dig! Mitt favoritsovredskap!:) puxx

2008-09-08 @ 12:11:20
Postat av: Helené

Haha,du är bara för söt du :)



SKa vi ses nån dag iveckan? Jag o Elton är ju hos mamma o pappa nu :)

Postat av: fia

Haha men guud det ser ju ut som att ditt ben är helt av, eller att det är någon annans ben:D passar liksom inte till din kropp i den där ställningen, Hahaha gud det var nästan lite äckligt=) hahaha

2008-09-08 @ 18:43:23
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Emmis

haha =) det verkligen en jätte konstig ställning!

2008-09-08 @ 20:35:39
URL: http://emmish.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback