Blommor=)

Imorse kom min faster och min lillkusin hit=) Bjöd på kaffe och lite frukost, även hjärtat kom hem på lunchen precis då=)

Sedan åkte vi ut på byn en sväng, åkte in på blomsteraffärn, fick två skit fina krukor och blommor till av min söta faster=) Blev såååå jäkla snyggt i sovrummet... ska ta lite kort sen när allt e färdigt... inte rätt fönsterlampa och taglampa där än... och vi har inga sänglampor än heller, så det kommer...det kommer =)
Idag slutar hjärtat tidigt, när han kommer hem ska vi gå på promenad runt forsön, sen vila lite... och sen hade vi tänkt gå på after work på mittis och käka... Och resten av helgen vette tusan vad vi ska hitta på...??? Inget speciellt förmodar jag.

Och vet ni vad mer? Nu är jag i V.18, shiiit vad tiden går fort! =) Ingen är gladare för vi för det, att det går fort alltså... hehe =)


Näe, jag kanske uppdaterar senare... Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback