Beställt.

Nu har jag beställt såndär Xpress music telefon, jag bryr mig inte om vilken megapixel det är, bara man kan ha mkt musik i den så är jag nöjd, och det kan man verkligen med denna=) Hoppas den kommer innan fredag.

Måste nämligen åka TÅG neröver, va ju meningen att jag skulle ta BILEN ner, men NÅN hade visst GLÖMT det. 400 spänn bara för att åka b-tåg och byta både dit ner och hem, SUCK.


Idag har jag sagt hejdå till Sandra som sticker till Oslo imorgon bitti, tråkigt tycker jag. Sen har jag vart på byn en sväng, pluggat en hel massa, handlat mat o så... sen har jag tusan inte gjort många knop inte.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, där jag provjobbar, hinner inte ens ha nån lunch för rasten på jobbet kommer gå åt till att göra prov på skolan... Usch, jag känner mig nervös för nånting hela tiden känns det som, jag längtar efter att få slappna av, komma in i saker, bli klar med skolan... ha ett fast jobb... ja ni vet, allt det där.


Ikväll har jag o Johan tittat på Idol, första gången jag grät då jag tittade på Idol, han som va blind, från Irak eller vart de va... jag grät floder!!!!!!!!!!! Vilken kille!
Och igår såg vi mitt nyha favvoprogram..."I ditt ansikte", bland de bästa program jag någonsin sett!!!!!!!!!!! Kommer sitta bänkad varje Måndag framöver....



Nej, nu ska jag borsta tannan och lägga mig i sängen och köra igenom böckerna en gång till innan jag somnar i Johans famn, åååå va mööösigt=)

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: AK

Jag ska nog upp i helgen, så då kan vi väl träffas dårå? :-) Ta en fika eller så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback