Orkar inte..

Orkar inte skriva nå långt inlägg idag... tänkte bara berätta lite flytigt... =)


Helgen, den bästa på länge... bara jag och älskling, och en massa mat... hahaha! Shit pomme vad vi har ätit, men det är bra... det är bra =)
Nu är jag tillbaka i Sundsvall igen, kräktes som en idiot imorse så det blev ingen praktik idag, tog mig friheten och va hemma när jag mådde så illa.
Har varit ute i Birsta och letat batteriladdare till kameran, när jag äntligen hittar en så blir jag osäker på om vi kanske har den hemma, då vi har sökt efter fel kabel... smart =) Så jag köpte ingen...

Därimot har jag köpt ett gravidsmycke, så himla fint...




"Den mexicanska bolan är ett vackert smycke för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon. På den dansar en boll runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig.
Smycket bärs långt ner på magen och från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det. Bolan är nickelfri och levereras med ett svart läderband. Kan även användas som amningshalsband."



Sen hittade jag barnvagnen jag vill ha... åååå den va så himla fin, och inte så dyr heller... =) Tror Johan också gillar den.... den liksom bara stod där och såg alldeles söt ut... precis som att den stod för att jag skulle köpa den påengång =P


Nej, nu ska jag vila en stund, tills mammis goda mat e klar =)

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback