Ny dag=)

Och allt känns så himla mkt bättre =) Allt har gått galant idag, känner mig så duktig =) Det känns såååå mkt bättre när man gör sitt bästa! Jag fick gå tidigare idag också, skönt =)
Ikväll tänkte jag köpa mig nå gott och kura ner mig i soffan till Idol och längta efter min älskling! Han ska ut på öl-äventyr ikväll med sina... Sen imorrn kväll kommer han ner och hämtar mig, ÄNTLIGEN!!!!!!!!=)


Och lillen där inne, han stökar på för fullt han... ååå det är för underbart!! =)
Tro vad man ska hitta på till middag då? Nå pasta iaf... orkar inte göra nå avancerat, och hur roligt är det när man är själv? Näe hujeda mig!


Igår va jag och drack en chailatte med Linnsan på stan... vi hade kanske hur mkt som helst att ta igen! Vi satt o prata i över två timmar på barista, heter det så?Nåväl... det va mkt trevligt iaf!


Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och vila ett tag.... Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback