Nu så...

Nu har jag bara en dag kvar på praktiken, så imorgon ska jag bli bedömd av mina handledare =) Är inte nervös...Det går nog bra. Jag har även ordnat så jag kan ta halv fem tåget hem till Ånge imorgon, ÅH vad hääärligt! Min säng föralltid framöver kan jag få be och tala om, med mitt hjärta! Men det har faktiskt varit roligt att få umgås me syster lite också, så sällan nuförtiden, gos Felicia!

På tal om Felicia, igår kväll... skulle hon få känna lillen där inne, tyckte att han rörde på sig mkt... och jäklar annama va han vände på sig och rörde runt där inne... de kändes skit skumt, för sådär har jag aldrig känt :D SKumt fast samtidigt magiskt...=D Felicia blev lite till sig hon också tror jag =P Blev så rörd så jag ringde och väckte Johan (för andra gången) och berättade... han har ju också känt såklart... fast de här va så mkt =P Och sen va jag även tvungen att ringa mamma och berätta också...haha!



Nu kan jag ringa "dom" redan imorgon...eller tidigt på fredag, så jag får det ur världen. Jag hatar dom!


Nu ska jag borsta tannan och krypa ner och sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: felicia

du tror om de var fräääänt :D jag längtar tills han kmr ut!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback