Lillens hjärtljud!

Har vart och lyssnat på lillens hjärtljud idag.
SKulle egentligen ha jobbat, men jag har legat och grinat och knytt hela natten... och det berodde på extrema kramper i magen... som svider samtidigt som det gör ont =( Och det heakl slutade med att halv 7 imrose låg jag och spydde gallan ur mig... barnmorskan trodde jag va jätte känslig mot viss mat just nu och att det är nå vajsning med magmunnen... så nu har jag fått ngt som jag ska dricka före varje måltid.
Man blir ju liksom rädd när det blir sådär också... Lillen stökade och bökade på jätte mkt iaf när hon kände och klämde, mätte magen, tog blodsocker, järnvärde och blodtryck också, och allt såg bra ut =)


Johan fick inte sova mkt inatt han heller.-.. då han fick hålla i mig, hålla upp håret n'r jag spydde och höll på... sen följde han såklart med till vårdcentralen också...och nu e han tillbaka på jobbet.


Igår hade vi besäk av farmor, farfar & morfar... farmor hade med sig nybakta segkakor, hemgjord blåbärssylt och en massa köttfärs och bullar=) Go farmor... trevligt att ha dom här!
Sen va Maria hit en sväng också och hälsade på och fikade lite.
I lördags va jag som sagt på sexparty och middag, mkt trevligt =) Senare gick vi vidare på mittis... eller iaf jag, Vick, Patrik & Johan... betalade in oss, köpte en cola och va där inne en kvart..sen fick Johan följa med mig ut till bilen och jag kräktes som en idiot... klarar inte av lukterna...svett, fis, alkohol och rök...jäääcki!
Så vi åkte hem istället... Johan gjorde världens mackor... äckligaste som jag någonsin har skådat... två franskor med vitlökssmör, kalkon, stekt ägg, ketchup, fisk-rom, räkor, ketchup och två ostskivor uppe på det... ahhaha...fy faan vad äckligt!
Sen somnade vi vid ett... vaknade av telefonen vid halv tre och hämtade ett gäng utanför mittis...och sen hem och sov igen=)

                 


        

  



Imorgon ska jag fortsätta min inskolning iaf... nu måste jag lägga mig och vila ett tag... mår illa igen =(


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johan den store

Hahaha svett fis och alkohol är det mig du syftar på? ;) Ännu en gång var det skithäftigt att höra hjärtat. Men det slår ju inte när man känner småbena sparka! :-D

2008-10-28 @ 13:08:32
Postat av: Malin

detsamma verkligen söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback