Kärlek!

Igår när jag kom hem hade hjärtat mitt stor städat hela lägenheten och så hade han köpt blommor till mig och ett kort till =) Han är världens bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi gjorde en SJUKT GOD middag och myste hela kvällen =) Sedan ställde vi iordning vaggan, glömde ju att köpa det där bäddsettet... men men... de lär nog hinnas med=)
Imorse vaknade vi av att de kom in nån i lägenheten...HJÄLP?! Då va det Robert som stod där med en grogg i handen och alldeles yr...haha! Hade gått fel...
Sedan gick vi på konsum och åt frukost...och strosade runt lite på Ånge.

Nu har vi duschat och äntligen bestämt mig för vilka kläder jag ska ha ikväll... ska nämligen på  middag & sexparty hos Viktoria, och kanske det blir mittis sen? Vem vet....


Och nu får jag spela MIN musik... bara en massa hardstyle... man kan ju inte undgå att bli party sugen!(=



Nej, åter till sminkningen... btw så har jag köpt kamera laddare nu... så bilder kommer!


Och pappa? Du är världens bästa pappa, kunde nästan inte ta emot det....=D TACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback