Härliga fredag =)

Igår hade vi halvtidsbedömning på praktiken med min handledare och en lärare från komvux i Sundsvall, gick galant.


Va så himla härligt att komma hem till lägenheten igår, myste på som aldrig förr=) Åt god mat och pratade om veckan som varit...

Vi gick och la oss vid 9 redan, va dötrött... vaknade imorse...av att mobilen ringde, fick höra lite skvaller .... man ska aldrig sluta förvånas... och en del saker skär i hjärtat på mig... gör så ont att se/höra folk gå ner sig som de gör...... efter det klev jag upp, ställde in alla glas i baren, fixade blommorna i sovrummet... vattnade resten av dem och donade på! Vid tio kom hjärtat hem på lunch och vi åt frukost....
Nu har jag precis slängt in en tvätt och ska slänga mig i duschen, för mamma o moffen kommer snart hit med bakelser så vi ska fika =P Det är bara mat i min vardag tror jag....

Senare ska jag upp på byn och uträtta lite ärenden, sedan blir det after work med Johans pappi o Karin....


Ni ser, jag skriver bara om mat =D .....


För det andra vill jag påpeka att jag är otroligt glad för det jag har idag, jag har fortfarande kvar min familj, som stöttar mig oavsett... som alltid har stått kvar även fast saker och ting har sett ut som dom gjort. Är glad att jag har Johan, att jag äntligen står med båda fötterna på jorden... Att jag inte längre har tunnelseénde. Och det jag mest är glad för, det är att jag överhuvudtaget lever... det hade lika gärna kunnat sett ut på ett helt annat sätt.
Det måste finnas nått större... det handlar bara om att ha tilllit, till livet.
Men för det är livet en bergochdalbana... eller vad säger ni?

www.hardfm.nl    snälla gå in och lyssna, på det underbara tinget!!

N e j, d u s c h e n  v ä n t a r....

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag blir bara så glad :)



Ses i morron min söting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback