Halloween

Äntligen helg! Efter en hel veckas arbete. Har skolat in mig på hemtjänsten, tycker det har gått bra... Jag är så jävla harig för allt, så jävla rädd för att göra fel och hatar att göra fel!!!! Men man är väl inte mer än människa, kommer nog gå bra när man är själv, hoppas jag!
Idag har jag även träffat Johanna en sväng, va in en snabbis på saft... väldans trevligt =)

Johan va på mittis med jobbet sitt och åt mat och så idag...vid 4, vid 7 kom han hem... rund under fötterna och hade nog lite dåligt samvete för det så han hade köpt en stor tomte till mig  som jag hade tjatat om ..att jag ville ha!! =) som kompensation...haha, jag måste skratta lite! Nåväl... jag va sur och sket i tomten och gick på ica och handlade hårda ostkrokar, godis, dricka och vindruvor... när jag kom hem låg han i sängen och sov så sött! Tomten va så himla söt, nästan lika söt som Johan är...haha!

Och även, imorse när jag va ute på jobb... så träffade jag Davve av en slump, han va här uppe och la asfalt...haha...helt sick! Har inte träffat han sen i somras...han är från Timrå... så det va lite oväntat... lite skraj jag blev då en lastbil tuttade hejvilt...=D Himla skoj!
Sen ringde jag upp Anna och berättade det, men han hade redan skvallrat till henne... så himla underbart när jag hör hennes röst att hon mår så bra=) Hon,Davve och annas familj ska upp till fjällen i helgen.... ah det är för underbart=)


Och sen så har jag även pratat med Bomsikka ikv, hon ska ut på stadshuset imorgon och jag ÄR SÅ SUGEN på att följa med... synd att jag har andra planer!


Lillen där inne har disco mest hela tiden nu, igår fick jag en rejäl spark må ni tro, jag hoppade till då jag satt i soffan...va inte alls beredd...haha! Men det är så himla mysigt... sååå himla mysigt  =) Jag är redan i v.25... inte lång tid kvar nu innan han tittar ut... JAG LÄNGTAR! Alltså, när jag spelar en viss låt... så rör han sig extra mkt, eller så äre bara jag som får för mig..=D Han gör det nu... åååååå =D


Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder på magen, så ni får se hur stor jag är nu =) Slänger även in en bild på min fina tomte och baren som nästan e klar=)

Ha en trevlig helg=)











Kommentarer
Postat av: Kristina

Du växer verkligen så det knakar :D Så vacker! Vi måste ses nåndag! Pussis

Postat av: AK

Ja absolut! :-) Puss

2008-11-02 @ 15:06:15
URL: http://annak.webblogg.se/
Postat av: L

2008-11-04 @ 09:00:53
URL: http://rockstar.bloggagratis.se
Postat av: L

Vilka lökar du har fått :) Tänkte kanske åka upp not ånge någon dag, kanske du är mindre upptagen så man kan träffas? Kram

2008-11-04 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback