Fullt upp framöver.

Idag har jag inte gjort många knop. Tog en liten liten promenad över till Skönsberg, handlade nässpray o lite grönsaker, satte mig på en bänk ute i solen och käkade nötter och 2 mandariner =)
Då jag satt där så ringde dom från hemtjänsten i Ånge. Ska skola in mig där veckan efter sista praktik veckan, tis, ons, tors och fredag! Då ska man till och vara nervös för en till sak också då...haha! Ja, men som Johan sa... det är väl det här livet går ut på... Det gäller ju bara att komma in i det!!


Sen kom Elin och hämtade mig... vi hämtade hennes systersbarn och åkte hem till dom och va barnvakt... käkade middag och snackade en massa skit! Nu är jag hemma, med proppfull mage och saknar mitt hjärta!!!!!!!!!!!! Men vi ses ju snart =) Han kommer ner på lördag kväll och hämtar mig och barnvagnen =) Ååå vad jag längtar... efter den dagen är det bara 3 dagar kvar på praktiken...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej, nu ska jag ta och ringa hjärtat mitt och höra vad han gör.... vad äre på tv ikväll då????


HErrå!

Kommentarer
Postat av: AK

Tack :-) Du, jag vet inte faktist. känns som det är fullt upp dagarna i ända :-S Men vi får väl ta o estämma en dag då jag rensar schemat och tillägnar den till du :-D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback