Frukt och glass.

Gick jag och syrran och handlade förut. Jag äter som förr, jag tror att jag kan äta så..men grejjen är den att det får inte plats... så kort efter att jag hade ätit kom lite mer än hälften upp igen... typiskt.
Mamma har åkt hem nu, tråkigt tycker jag.

Usch jag vill bara ha helg... jag vill vara med Johan, min min min...Ligga i våran säng...på Johans axel, jag vill att han håller om mig, på det där sättet som bara han kan...ligga och prata om allt och inget..... och somna så...de vore nått nu de... Näe fy tusan vad jag saknar han! =(



Sjukhuset imorgon...JAG VILL JAG VILL JAG VILL (jag vill i*t* jag vill i*t* jag vill i*t*)


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Helené

Tack för i dag, de har varit super trevligt :) MÅSTE vi göra om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback