Barnvagn.

Ja, jag och Johan bestämde oss för den söta barnvagnen jag hade sett häromdagen... den va helt perfekt, tyckte även Johan =) Så vi hade ju ställt undan den, och idag åkte jag dit och köpte den och tog med den till syrrans lägenhet, åååå tänk när lillen ligger där i... helt overkligt =) Tack Elin min ögonsten för att du körde =)

Igår va jag o Johan på bio, vi såg Patrik 1,5... den va ju verkligen skitbra! Sen tog han tåget hem... =(  (nu vet du=P... )
Har haft praktik både igår och idag, har gått bra fast idag har jag varit sinnessjukt trött och mått illa som en idiot...Va så jävla skönt att få sluta så de finns inte.
Jag vägde mig på jobbet... nu börjar vågen peka uppåt och inte neråt, eller börjat och börjat...det hade nog börjat för längesen, bara det att jag inte hat vägt mig sen inskrivningen på mvc... jag har nog gått upp en 6-7kg... men då måste ju jag tänka på att jag gick ner runt 8-9 också....nåväl... visst kändes det läskigt men det kommer ju ngt bra utav det =)

Ikväll ska jag dega, enbart dega och somna tidigt... just nu tvingar jag mig själv att vara uppe.. som idag på jobbet nickade jag till flera gånger på rapporten ... helt sjukt va trött jag va och ÄR. Imorgon har jag kvällen, SKÖNT!!!!!!!!!!!



Saknar dig Johan så himla mkt. längtar tills praktiken är över.... verkligen! Vill ha dig vid min sida hela tiden! Jag Älskar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback