Arg

Fick nyss ett telefonsamtal som gjorde mig flyförbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska det inte räcka nu? Fy bubblan vad jag hatar alla jävla myndigheter!!! Det ska alltid vara nå krångel, alltid krångel med pengar, men ska dom ha igen nå pengar... då jävlar tar det inte många sek innan dom ringer upp en! Är så trött på detta så jag kräks snart!!!!!!!!! Har ju inga pengar på tele så jag kan ju inte ringa upp dom heller... för nå läre väl dröja 59320852093 månader innan dom ringer upp mig!


Får enorm ångest när detta ligger framför mig... vill bara få det gjort!
Nu har jag ingen lust med praktik heller... vill bara åka hem till Ånge och ringa dom jävlarna!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag håller med! Skriv en aggresiv hatlåt om dom som Nuclear kan köra!:) Nä men dom är bra inkompetent alltså. Kan inget själv och ställer krav på alla andra.

2008-10-22 @ 11:52:17
Postat av: Anonym

Men hu va argsint du verkar.....hjälp

2008-10-22 @ 15:28:38
Postat av: tina

jag håller med therese! försäkrningskassan och a-kassan och allt vad dom heter är sjukt inkompetenta och har ingen empati för nån. Har man en gång haft nåt med dom att göra så vill man verkligen aldrig ha det igen. Det är surt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback