Ångest.

Imorse va jag sjukt trött... tänkte hela tiden på att sjukskriva mig. Klev upp, kissade, åt frukost... sedan vände sig frukosten i magen och det kom upp.. och då hittade ju jag en anledning på en gång att sjukskriva mig..(även om jag vet att illamåendet oftast går över på bara nån timme). Så kvart i 7 ska jag ringa, vad tror ni jag kommer på? Joo, jag har bara gratis sms på telefon, KAN INTE RINGA UT...PANIIIIIIIIIIIIIIIK. Finns inte så mkt annat att göra än att vänta tills klockan åtta då konsum öppnar så jag kan fylla på telefonen... men, min handledare (som för övrigt är hur gullig som helst), ringde mig vid kvart över 7 och frågade vart jag va nånstans... och jag sa som det va och hon tyckte jag kunde stanna hemma och vila... och jag sa att jag kommer imorgon... jag frågade om jag inte skulle kunna komma lite senare men hon tyckte jag skulle va hemma!


Nu sitter jag här och har ångest över att jag inte gick och för att jag inte kunde ringa och berätta det, uta natt hon va tvungen att ringa och fråga vart jag va=( Men vad skulle jag göra då...???? Ja, nog om det det... finns inget att göra åt saken utan att bara gå dit imorgon och göra det bästa utav situationen.
Men åååååååååååå jag vill vara där nu.... fan också!

Och så till nått roligt istället....


Imorse när jag vaknade så kände jag tydligt hur han där inne rörde och vände på sig...ingen riktig spark...men nog vare "halv" sparkar...! Man blir ju så osäker på vad man ska känna.. men näe... det va nog små sparkar jag kände =D Skit häftigt...!!!!!!!!!!!!!! Ville inte att han skulle sluta... han får gärna hålla på sådär dagarna ända... iallafall nu när det inte gör ont =P Lillen där inne...ååååå!


Kommentarer
Postat av: Darling

Jag vill också känna när han rör sig så pallra dig hem nu!

2008-10-16 @ 12:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback