YouTube klipp

Hur lägger man in det på ens blogg???????

Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg?

Håller du med mig och mina åsikter om presidentvalet ?

Postat av: Erica

Gå in på YouTube och välj det klipp du vill lägga in.

Kopiera koden vid "Embed".

Gå in på din blogg och klicka på Nytt inlägg.

Klicka på "HTML" bredvid knappen där du lägger in bilder.

Klistra in Embed-koden du kopierade på YouTube.

Klicka på Uppdatera längst ner i vänter hörn.



Annars kan du gå in på min blogg och titta under "Mina tips", så får du se i bilder hur man gör :)

2008-11-05 @ 09:13:09
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/
Postat av: Johan

Vafan är det inte bara att kopiera hela youtube-adressen och klistra in? Eller ja just du kanske vill ha filmen i bloggrutan?... Pöss

2008-11-05 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback