Utmanad igen!

Jag har blivit UTMANAD.

"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."


Ja, som dom flesta ser så är det jag, i somras i min gamla lägenhet i stan. Mår säkerligen sjukt illa och efter kortet hänger jag nog över tolettstolen och spyr!
Gravid, javisst =)





Och jag utmanar;

Helené
Malin
AK
Emelie



Jag har matteprov klockan elva och jag grämer mig sååå nå jäääävulskt! Sitter fortfarande i handuken efter en lång och skön dusch, jag borde egentligen va stressad eftersom jag inte har gjort någonting åt varken håret eller ansiktet.

Jag måste nog börja ordentligt med järn-tabletterna, jag sover extremt mkt och är ändå helt slut på morgon när jag kliver upp, är så trött nu så jag mår illa.
Lillen där inne stökar på bra nog nu alltså, jag tillomed vaknar av det på nätterna =) Och så fort jag sätter mig ner i en minut så börjar han, så himla mysigt =)



Nej, nu ska jag skynda mig så jag kan titta igenom matten en extra gång! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sorry, jag kan inte göra den där utmaningen.. jag har formaterat om datorn=)

2008-11-19 @ 13:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback