Torsdag.

Idag har jag inte heller gjort sådär överdrivet många knop.
Va ut på en promenad mitt på dagen, gick in till Karin på te och fika och långsurrade fram till tre, då jag gick tillbaka in till Ånge och mötte upp älsklingen som slutade jobbet sitt =)

Vi lagade middag ihop, tittat lite på tv och räknat matte har vi gjort. Och nu är klockan redan över 9 och det är fredag imorgon. Jag blir nästan rädd då tiden går så himla fort!!!!!!!!!!!!!????????????

Imorgon börjar jag jobba kl tolv och jobbar till halv tio, så det blir nog inte mkt mer än så ...

Jag har tusan inget att blogga om längre känns det som, jag tänkte slänga upp lite bilder....


v.28



Jag och hjärtat på Julshow



Svärmor på Julshow



En söt liten dress till lillen =)



Sen en rolig bild på Johan och magen, hans huve ser tini-mini ut jämfört med magen =D


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha men shit det måste blivit nå fel på sista bilden såndär liten skalle har jag ju inte! Knappt som bröstet :) Du är den vackraste gravida jag sett i hela mitt liv!

2008-11-21 @ 07:59:55
Postat av: Elin

Håller med Johan, du är så fin så! Men du, har du kanske två bäbisar där inne? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback