Spricker.

Jobbat fredag kväll och både dag och kväll igår... när jag kom hem satt det lite folk här och drack och spelade skrik musik, jag som va trött och slut ville ju soooova! Men jag höll ut nån timme =P

Hjärtat och jag sov strax efter tolv.
Idag har vi vart nere på forsön och ätit tårta, sen har vi bara slöat... ätit tacos nu på kvällen och till efterrätt blev det exotiska frukter med gräddglass... nu är jag så mätt så det gör ont i magen =S Ni vet, sådär så man måste dra djupa andetag var och varannan sekund... stackars bebis, får väl knappt plats där inne bland all mat....

Nu sitter jag och väntar in i sanningens ögonblick... vem ställer upp på ngt sådant? Linda Rosing skulle tydligen va med i ett avsnitt och det säger väl allt... haha!
Imorgon ska jag först på föreläsning i torpsammar, sedan åker jag och älsklingen ner till Sjukhuset... vi ska nämligen kolla in BB och lite sånt, de ska bli intressant =)
Ska även lämna in kameran, som inte alls vill funka... tur garantin e kvar...



HEjdå!

Kommentarer
Postat av: Helené

Ni ska inte passa på o hälsa på oss oxå? ;) Skulle varit super kul!



Saknar dej :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback