Skola & jobb...

Jahapp, då har jag varit på skolan och planerat lite framöver här. Jag är ju äntligen klar med praktiken så då slipper jag oroa mig över det, sen äre inte så himla mkt kvar, nu äre bara matten jag oroar mig över...läkemedelsräkning, KRÄK.
Sedan har jag planerat in mitt sista prov på medicinsk grund. *SKÖNT*
Efter skolan gick jag på konsum och mötte älskling och tog en fika...

Ikväll ska jag jobba, imorgon likaså, delad tur. Men det gör mig inget, hade ju inget planerat i helgen ändå. Idag känner jag inget utav ischiasen iaf, TACK OCH LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tänkte lägga in 2 klipp från kryssningen vi va på i våras, i 1 av klippen står vi uppe på deck och öser och har precis dansat in solnedgången!...  då Aladdin spelar!  Han e sååå jääävla grym!





Kolla in!!! =)


 


Här står vi på ett annat dansgolv. me love!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback