Räkmacka, bakelse och nu glass...

Idag har jag varit på det nya cafét som har öppnat, jag o Kicki... =) Va kanske år och dar sedan vi umgicks, så vi hade ju en hel del att snacka om... =P
Tänk att någon man umgicks me daglingen halva mellanstadiet och hela högstadiet, vi har inte umgåtts sen vi va 15....det är rätt länge... så de va mkt trevligt. Åt både en räkmacka och en bakelse, MUMMA. Vid 3 va jag hemma igen, älsklingen gjorde middag... stuvade makaroner och korv... och nu när han är och repar så har ajg ätit lite glass, men jag fick bara i mig 3 skedar, USCH vad äckligt de va, ibland äter jag bara för att jag har tråkigt.

Lillen där inne har sparkat och levt om exakt hela dagen,  inte en endaste lugn stund!=)

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska till frissan, ÄNTLIGEN... fixa till mig och bli fräsch. Jag har bestämt mig för att spara ut mitt hår (undra hur många gånger man har sagt det), luggen vet jag inte hur jag ska göra med, om jag ska spara ut den eller klippa den, vad tycker ni??? Och självklart ska min utväxt bort...väck...poff...

Och innan jag ska dit så ska jag till familjen Rhamqvist/Nylund och hälsa på i huset och se hur dom ha fått det... =)


Nej, nu ska jag sätta mig med matten....



På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Väldigt skönt att träffa dig idag stumpan! :) Det måste vi göra om. Puss o kram

Postat av: Elin

Hejja dig och MATTEN!! Imorgon är det min tur att göra prov på ett kapitel. :S Hata matte, när man fattar är det lite kul men när man fastnar så får man sån ångest att man vill grina och skrika! Jaja, vi får se hur de går. Ha det så fint och va rädd om er!

2008-11-26 @ 21:21:47
URL: http://lady.bloggagratis.sebloggagratis.se
Postat av: Mamsen

Klipp lugg, snälla.......

2008-11-27 @ 08:46:14
Postat av: Johan

Nää låt det växa! Långt hår är rockigt!

2008-11-27 @ 09:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback