Nöjd.

Blev tok nöjd med håret, klippte inte av nå mkt och inget alls av luggen mer än att jag tunnade ut den, hårfärgen är jag mer än nöjd med, tack Madde, du är toppen =) Köpte även nytt shampo och balsam när jag ändå var igång, det är bäst i slutändan hur som helst, att köpa lite dyrare om man vill sköta om håret sitt...

Fikat hos farmor o farfar har jag hunnit med också, och varit in en sväng hos AK, Kicken och Neo, fick en kartong och en stor påse med kläder som Neo växt ur, kanske hur bra som helst =) Neo hade blivit sååå stor sen sist jag såg han, en riktig gosfis e han! Såklart, då han e lik mamma o pappa sin =P


Imorgon åker jag, Johan och hans mammi till Sundsvall och shoppar, blir både julklappar, födelsedagspresent, lite saker till mig själv, julpynt och massa mat. Sedan, om jag får bestämma så köper vi stolen denna månad, som vi ska ha bakom baren...men får la se, pengarna bara rinner iväg...spec nu såhär innan jul...

Vid 6 kommer mamma & pappa upp hit till Ånge, och vi åker tillsammans ner på Forsön, och därifrån åker vi alla tillsammans upp på knuten för att käka och sedan se Jack action... blir nog trevligt!=)




Nu ska jag väcka Johan som har somnat på soffan...Hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att träffa dig i fredgas :) Hoppas att helgen har varit bra!

Postat av: Madeleine a

Vad roligt att du blev nöjd. Vi ses igen när den vackra naturliga hårfärgen börjar kika fram igen ;-) Får vi se om du har en bebis med dig också. Ha det så bra. Kram kram

2008-12-02 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback