Mvc, matteprov och jobb

Idag va jag och Johan på mvc. Alla mina värden såg bra ut förutom järnvärdet, då jag har vägrat att äta dom där förbaskade pillren, jag blir så hård i magen av dom, men nu måste jag, så jag får väl se till att äta dom nu hädanefter.

Lillens hjärta slog som det skulle =) Och han sitter med stjärten neråt på ena sidan av magen, därför jag känner ett hårt tryck upp över ena sidan av magen, och det är därför jag plötsligt kräks när jag dricker för fort, helt utan förvarning(stora rapningar kanske man ska kalla det)... för hans lilla huvud trycker på min magsäck.... =)
Ååååå vad vi längtar tills han tittar fram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Btw, vi har införskaffat ett skötbord nu också, ett sånt där väggskötbord...

Efter besöket där begav jag mig nervöst till skolan, där jag gjorde näst sista provet på matten, OCH JAG FICK ALLA RÄTT IGEN... GRATTIS till mig =D Så himla SKÖNT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen gick jag hem i kylan, där Johan väntade på mig med sina pannkakor och glass...MUMMA=)
Sen vilade jag en halvtimme och sedan begav jag mig på jobbet... och nu är jag hemma, nyduschad och mätt av pepparkakor och mjölk =)


Imorgon ska jag upp och jobba igen, börjar 7... har även tagit på mig jobb i helgen, iaf Söndag... fre-lör ville jag va ledig... =)



Nej, nu blire tamme tusan sängen innan jag svimmar av trötthet.... tack & hej =)!

Kommentarer
Postat av: AK

MEn du, prova blutsaft istället för tabletterna, dom ger samma verkan men om man blir hård i magen av järntabletterna så brukar det funka bättre med saften.



Jag längatr också till han kommer!! Vilken liten sötfis det kommer vara :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback