Fruktansvärt VANSINNIG.

Precis då jag hade sminkat klart, äntligen bestämt för vilka kläder jag skulle dra på mig, fixat håret- ja ni vet allt det där, så tar jag fram pappret där tiderna stod, när man skulle vara på sjukhuset.... vet ni vad jag upptäcker??????? JO DET ÄR INTE FÖREN IMORGON.... JAG HAR LÄST FEL.

Jag hade ställt in mig på en dag ute i birsta, lite shopping... för att sedan åka in till stan och äta sushi... och hälsade på mammi o syster... för att därefter gå på den där föreläsningen på sjukhuset. Gissa om jag är less....


Vad i helvete gör man här i Ånge på en vardag? Då man varken har skola eller jobb? Jag känner ju knappt en kotte här... fy fan vad less jag är.......................... Det här blev grädden på moset, pricken över i´t... ingen mobil och inget kvitto till kameran... och tjaffs imorse....

JAg är sådär arg så det kryper i mig, vill bara skrika rätt ut... känner inte nån tjej med mitt temprament... när jag väl sätter igång kan jag bli så arg så det svartnar rent ut sagt... det 'r just vad det håller på att göra... jag blir alldeles svimfärdig!


Kommentarer
Postat av: Johan

Oj jag kommenterade förra inlägget men det kanske syns ändå. Älskar dig sockertopp!

2008-11-11 @ 06:56:18
Postat av: Anonym

Andas djupt.....va gö detta om 100 år........lägg energin på ngt roligt istället....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback